Adventure of a lifetime - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Casper - WaarBenJij.nu Adventure of a lifetime - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Casper - WaarBenJij.nu

Adventure of a lifetime

Blijf op de hoogte en volg Casper

19 September 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Dit verslag type ik op het allerlaatste moment. Morgenochtend om 10:30 worden we opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden. Dan wacht een lange vlucht op ons en voordat je het weet staat het daglijkse leven weer voor je.

De laatste dagen in de reis stonden eigenlijk ook in het teken van afbouwen. Korte afstanden, weinig activiteiten en eigenlijk wachten totdat we in San Francisco aankwamen.

Echter voor SF hadden we nog Monterey en Santa Cruz. Over beiden kan ik kort zijn, meer is er niet te vertellen.
Monterey ken ik vooral van de golfbanen en dan vooral van Pebble Beach. Een fotostop was helaas niet mogelijk, had ik stiekumpjes toch wel erg gaaf gevonden.
Er is echter ook een aquarium in Monterey die door de Lonely Planet werd omschreven als een must see. Prima, 14 personen een aquarium in!
Harstikke geinig om te zien, zeker als er in een soort van collegezaal nog extra dingen verteld worden.

Santa Cruz stelde weinig voor opzich. Je komt langs die plekken vanwege de Coastal Highway en de uitzichten. De plekjes zelf stellen weinig voor.

En aan alles komt een eind en ook aan deze trip: we reden San Francisco binnen. Nog ff lekker over de Golden Gate gereden met de bus, toch wel erg gaaf om erop te rijden.
San Francisco blijft een fantastische stad. Erg open en verwelkomend en heb me geen moment onveilig gevoeld. Kunnen ze in LA nog wat van leren. ;)

Ff lekker de toerist uitgehangen door in een cable car te gaan. Stelt weinig voor, maar is toch leuk om zoiets even mee te maken.

Ik heb een fantastische reis gemaakt, maar het was vermoeiend. Vaak dat je voor 1 dag die tent op en afzet, en dan gaat dat op een moment tegenstaan gewoon. Dat vreet ook echt energie als je dat te vaak moet doen. Het stuk Pacific Highway had er wat mij betreft uitgekund, nu ik erover nadenk zaten voor mij de hoogtepunten erop na de Grand Canyon. Daarna stopt het gewoon met natuurschoon waarin je kunt hiken en genieten.

Ik kan niet anders zeggen dan kom hierin en kom genieten van de dingen die ik ook heb meegemaakt.
Proef de stilte in Yosemite, zie het gekkenhuis dat Las Vegas heet, wees onder de indruk in Zion, kijk je ogen uit in Bryce en laat je ziel rusten en genezen in Monument Valley. Houd je kaken goed vast in de Grand Canyon, anders ligt 'ie beneden en waan je tussen de diva's in Hollywood. Amerika, je bent goed voor mij geweest, en terwijl ik een traantje wegpik bij al deze herinneringen wil ik hiermee afsluiten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 November 2019

Welcome to the jungle

03 November 2019

The game is on

30 Oktober 2019

De duinen in

27 Oktober 2019

Welkom op de maan

25 Oktober 2019

Hit the ground running
Casper

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 18380

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: